Söndag

Bakis men nöjd efter 3 dagars festival :) Har haft jätte kul men imorn är semestern slut :(
Inte alls nöjd med det, skulle lätt kunna tänka mig några veckor till. Börjar jobba kl 8 imorn, ursch!
Det ända som är lite bra är väl att rutinerna kommer tillbaka och att jag ska börja träna igen.
Har haft uppehåll hela semestern och är väldigt sugen på att dra igång igen.
Så har redan bokat in mig på bodypump imorn kväll :)

Idag har jag inte gjort mycket, Erika har vart här. Vi har käkat pizza, druckit cola och kollat på filmen Burlesque. Den va bra, Christina Aguilera var fantastisk i framträdandena men som skådis är hon väl sådär...
Nu ska jag röja lite här innan min älskling kommer hem <3

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: Ledsen för sent svar! Men har inte bloggat på några dagar.. Hur är det annars? =)

kram

2011-08-09 @ 01:03:11
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0