Helvetes natt

Idag har jag varit hemma hela dagen, har inte lämnat lägenheten. Hade huvudvärk igår kväll så gick och la mig tidigt, trodde jag haha! Nä skämt åsido, fy fan säger jag bara! Några grannar här i huset hade världens fest och saknade all respekt mot sina medmänniskor! Skrek, gapade, sjöng och när dom kl 4 på natten höjde stereon ännu mera och spelade "Im yours" brast det för mig. Hade inte lyckas somna än och började jobbet kl 8. Ringde polisen som tyvärr hade mycket att göra och idag har jag försökt få tag i hyresvärden utan att lyckas... Dålig! Men tänker inte ge mig! Hade gått över till dom igår och sagt till om jag vågat men dom lät så mycket och högljutt så blev inte av... Sen borde väl varje vuxen person förstå att så bär man sig inte åt när man bor i lägenhet men tydligen inte dom, så det kanske inte hade hjälpt att gå dit själv...

Saknar Jimmy...



Kommentarer

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0