Bloggis

Va jag älskar bloggar! Så himla kul, jag kan bläddra runt i evigheter på olika topplistor. Man får mycket inspiration och nya idéer. Speciellt älskar jag att kika på olika mode och smink bloggar. I topp på dom kategorierna är helt klart mode - kenza och smink - Linda sminkblogg. Kollar alltid dessa två!
Jag älskar svart, vitt, grått, nitar, spetsgardiner, läder, kristallkronor, silver smycken m.m. Favorit märken just nu är: selected femme, object, vila,  och soaked in luxury.
Är helt såld på att leta snygg inredning men har inte hittat någon blogg än?
Är det nån som har något tips???

Jag är en riktig bloggis ;)

Kommentarer
Postat av: malinlima

tja, kan väl tipsa om mej ;)

2011-09-02 @ 11:53:33
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0