Helt hysteriskt!

Tidigare idag satt jag vid datorn i soffan i godan ro när det helt plötsligt flög in en fågel! Det var ingen små fågel utan en mellanstor rakare som kom in! Helt jäkla sjukt! Han bajsade i sovrummet, flög runt överallt och flåsade som en tok! Panik! Jag tog ett badlakan och försökte fösa honom åt rätt håll. Sen bajsa den i köket oxå och på fönsterbrädan. Faan va arg jag är! Vi storstädade ju igår och självklart va inte Jimmy hemma utan jag var själv! När man väl behöver honom så är han inte där! Typiskt! Till slut fick jag ut fågeln genom köksfönstret. Pust! Skratta som en tok efteråt, ganska komiskt ändå! Hann posta det på Facebook under tiden jag jaga den jäkeln! Hahaha!

Kommentarer

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0