Big Brother

Jag har blivit en riktig bb nörd och har sett alla avsnitt men jag måste prata ut lite om detta. Va har hänt? Man skäms ju för att titta på skiten vissa stunder! Vilken dålig sammanhållning dom har, aggressiva beteenden och denna mobbning. Dom är rent av elaka mot varandra! Jag avskyr mobbning och tycker det var helt rätt av bb att plocka bort Sipan. Han var hemsk och det värsta var att han idag på liven inte verkar ha förstått? Lika dant med Hanna R, att hon inte vill ta ansvar för sitt beteende utan säger hela tiden till folk (speciellt Joe) att "då är det ditt problem" eller denna "Du är idiot och jag säger bara vad jag tycker". Helt galet!!? Tror att allt hennes bråk gjorde att hon åkte ut idag. Marcel är oxå en av dom som jag tycker faller under den kategorin men han har faktiskt skärpt sig lite efter alla tillsägningar.

Många av dom tar inte ansvar för sina ord och handlingar. Jag hoppas nu att jag får se ett bättre, trevligare och gladare Big brother fram över. Gillar Amandus bäst, men Lars, Camilla och Jimmy är oxå helt okey. Vi får se hur dom nya är, där kanske finns nån go person som kan sprida lite glädje!


Kommentarer
Postat av: SANNE

hej emelie! jag är en bb nörd jag med kan jag lova ;) du hade ju jätte fin blogg du med! kram

2012-03-30 @ 13:22:45
URL: http://ssanneee.blogg.se/

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0