Dagens lista

Lördagens checklista

1. Var är din mobiltelefon? 

På laddning

2. Var är din andra hälft?

I rummet bredvid och spelar dator, såklart ;)

3. Ditt hår? 

Oduschat men inte länge till!

4. Ditt humör?

Är på topp, gick upp 06.30 och har jobbat till nyligen.

5. Din dagsplan?

Jobb, datorn, dusch och födelsedagsmiddag ikväll för Frida.

6. Det bästa du vet? 

Min familj, Jimmy, vänner och semlor!

7. Din dröm i natt? 

Hmm inget jag kommer ihåg, sov som en klubbad säl.

8. Ditt livsmål? 

Må bra, skaffa hus/radhus, barn kanske... Svår fråga, har inget annat svar, får suga på den karamellen.

9. Rummet du är i?

Vardagsrummet, närmare bestämt i soffan med min laptop och en powerking.

10. Din hobby?

Har nog ingen... hmm får fundera. Gillar att skriva, rita och sjunga i duschen.

11. Din skräck? 

Att jag ska förlora någon jag älskar.

12. Var var du igår kväll? 

Jobbade, inte så spännande men trevligt.

13. Vad är du inte? 

Bakfull, skitnödig och opålitlig.

14. En sak du önskar dig? 

Massa kärlek och att leva länge!

15. Var växte du upp? 

I en liten stuga i Skogen. Ja det heter Skogen.

16. Det senaste du gjorde? 

Tog en klunk powerking.

17. Dina kläder?

Mjukisbyxor och munkjacka.

18. Din tv? 

Är avstängd och stor.

19. Ditt/dina husdjur? 

Döda allihopa :(

20. Din dator? 

Trög!

21. Din bästa ägodel? 

Min hjärna.

22. Saknar någon? 

Min pappa <3

23. Din bil? 

Volvo 240

24. Något du inte har på dig? 

Högklackat = obekvämt

25. Favoritaffär?

H&M, Gina tricot, Zara och Nelly.se

26. Favoritfärg? 

Vitt

27. När skrattade du senast? 

Idag på jobbet, massor :D

28. När grät du senast? 

Var säkert nyligen, jag är en känslig människa!


Kommentarer
Postat av: Zorro

Hahahaha! =)

2013-01-18 @ 11:32:54

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0