Enda lediga dagen

Idag har jag varit ledig, enda lediga dagen denna veckan. Efter idag jobbar jag fredag-måndag. Jag hade en lugn och fin morgon, satt vid datorn och bara gick och pyssla lite för mig själv. När älsklingen kom hem blev det städning. Storstädning av hela lägenheten. Fixade taklampan i köket och det enda som saknas nu är nya blommor till kök och vardagsrum. Träffa Ronia en snabbis och gick en promenad med Josse efter det. Vi käkade kycklingsallad ihop och beundrade hennes nya iphone 4s. Nu ska jag snart kolla på Biggest loser Sverige. Ha en fin kväll allihopa :)

Älsklingen köpte Nöt-creme till mig, mums!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

gött med nötcreme ;)

2012-01-26 @ 21:49:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0