HAPPY!

Så förbannat bra dag idag! :)
Gick upp tidigt för en gångs skull och fick gjort massa ärenden/måsten. Ringde obligatoriska samtal, var ute på Överby köpcentrum och knödde med folk, fruktansvärt mycket folk, fick nästan panik ångest! Men ställde mig snällt i dom extremt långa köerna och väntade på min tur. Fick pengar till en systemkamera i julklapp som jag var ute och köpte mig i helgen och idag införskaffade jag mig ett minneskort och en kameraväska. Super nöjd! Köpte mig en bil förra veckan som fått heta Silverbullen! Så söt liten en, jag är så nöjd! Och nu för en stund sedan var jag och hämta nyckeln till mitt och Jimmys nya hem!!! Det var finare än vad jag mindes det. Livet är just nu på topp, humöret är glatt! Enda minuset är väl allt bärande och flyttande vi har framför oss men det får man se som extra motion.

Kommentarer

Kul att du kommenterar inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0